Fredrikstad
    Fredrikstad

Kvalikk for FFK

• 7. november 2010
    Av Kaizer

Fredrikstad klarte bare å få med seg et poeng hjem fra Jæren, men det spilte ikke noen særlig rolle ettersom Sarpsborg 08 vant. Nå venter Løv-Ham i første kvalifiseringskamp!

Jeg skal være ærlig, jeg så bare første omgang, ettersom jeg syntes hatoppgjøret i Wales hvor Cardiff tok imot mitt kjære Swansea var mer underholdende. Og det var det nok og, men det skal jeg ikke gå mer inn på. Fredrikstad reiste med, ifølge spillerne selv, skyhøy moral, men likevel holdt det ikke helt. 2-2 er på måte ikke bra nok, men selv om vi hadde vunnet 100-0 hadde det ikke hjulpet idag. Sarpsborg har vært gode denne sesongen og fortjener et opprykk mye mer enn FFK.

Men det er jo ikke over enda. Det skal, forhåpentligvis, spilles tre nye kamper før de rødhvite slår følge med smurfene opp til det gode selskap, og derfor har undertegnede bestemt seg for at dette er tiden for å være positiv. Det å møte Løv-Ham ser jeg på som en mye enklere oppgave enn å møte Ranheim. De skal altså spille bortekamp mot Hønefoss, hvor vinneren vil møte vinneren av Fredrikstad - Løv-ham over to kamper.

Så gratulerer Sarpsborg 08, dette var fult fortjent! Etter kvalikkampene kommer sesongoppsummeringen her på FanForum med "kåringer", spillevurderinger og, som vanlig, kommentarer.

• Kommentarer

For fans, av fans

FanForum er en nyhetsside og møteplass for alle fotballelskere, skrevet av de som kjenner laget best: supporterne.

Logg inn Bli medlem

Skribenter søkes
Ønsker du å skrive om laget ditt og dele lidenskapen med andre?
Fortell oss hvilket lag du kunne tenke deg å skrive om.

Redaksjonen