Brann
    Brann

Skarsfjord fortsetter som hovedtrener

• 2. november 2010
    Av Ruben

Det har lenge vært knyttet usikkerhet rundt hvem som vil styre Brann-skuten fra og med neste sesong. I dag kan Sportsklubben imidlertid bekrefte at de har forlenget avtalen til Rune Skarsfjord og at han vil fortsette som hovedtrener.

Brann har på langt nær hatt en optimal sesong dersom man tar en titt på tabellen. Rødtrøyene klarte imidlertid å unngå nedrykk, mye takket være tidligere assistenttrener Rune Skarsfjord.

På tross av at Brann har hatt en rekke mulige trenerkandidater i kikkerten, belønnes Skarsfjord nå med en ny avtale som strekker seg til 2013.

- Rune har i løpet av de to sesongene han har vært her vist at han både har de faglige og menneskelige egenskapene som kreves, og vi er kommet frem til at han er rett mann til å ha ansvaret de tre neste sesongene, sier daglig leder Roald Bruun-Hanssen til Brann.no.

Bruun-Hanssen understreker at Brann har sikret seg en trener med øye for spillerutvikling.

- Med Rune på plass er vi sikret kontinuitet. Vi får dessuten en trener som har fokus på utvikling av spillere, og ikke minst unge spillere.

Skarsfjord selv er strålende fornøyd med at han får fortsette som hovedtrener de neste tre sesongene, og påpeker at han ønsker å løfte klubben på det sportslige plan.

- Jeg gleder meg til å fortsette arbeidet i klubben. Nå skal vi jobbe hardt for å løfte oss sportslig og skape nye fine stunder for klubbens trofaste supportere, kan Skarsfjord bekrefte i en uttalelse til klubben offisielle hjemmeside.

Ruben Lund Alfheim

• Kommentarer

• GangstadBoyGangstadBoy 3. november 2010

Lykke til ! Siste jobben jeg ville hatt hvis jeg var fotballtrener . Maken til klubb som har ødelagt for seg selv . Flaut !

• 28legend28legend 3. november 2010

Godt! Det siste vi trenger nå er å hente en ny trener, med en ny taktikk og lederevne. Vet mange er skeptisk, men synes han fortjener litt tid...

For fans, av fans

FanForum er en nyhetsside og møteplass for alle fotballelskere, skrevet av de som kjenner laget best: supporterne.

Logg inn Bli medlem

Med i denne diskusjonen

Skribenter søkes
Ønsker du å skrive om laget ditt og dele lidenskapen med andre?
Fortell oss hvilket lag du kunne tenke deg å skrive om.

Redaksjonen