Tips & forslag
Tips & forslag
Underkategorier på artikler
  • FishTwistFishTwist 3. oktober 2010

Er det mulig å sette artikler under flere kategorier enn bare ett lag? Nå, som jeg publiserte kampreferat fra Bologna - Sampdoria kunne jo den gått under både Bologna og Sampdoria, men det har jeg ikke mulighet til siden jeg bare kan ha èn kategori.

En annen mulighet er kanskje å ha en hovedkategori (eks. sampdoria) og en underkategori (bologna)?

- Karl Petter Balstad -

• FedeFede 3. oktober 2010

Det her er vel det som kan kalles et luksusproblem :)

Joda, artikkelen kunne i teorien gått under både Bologna og Sampdoria, men for at det skulle gå er det nødt til å være en nøytral artikkel. Men FanForum skal ikke være nøytralt – nøytral sportsjournalistikk får vi daglig levert som det er av de store avisene. Istedet er alle artiklene her skrevet med engasjement av supportere som kjenner lagene bedre enn enhver sportsjournalist.

Så det blir feil om du skriver det samme for to lag. Men! Det er ingen som stopper deg hvis du vil skrive to artikler, ett som Bologna-fan og ett som Sampdoria-fan ;)

• FishTwistFishTwist 6. oktober 2010

Nah, det gidder jeg ikke :P

Takk for info! :)

- Karl Petter Balstad -

• NormadilloNormadillo 9. november 2011

Ofte lurer på om det er noen i det hele tatt som leser mine artikler som skribent for Chievo.

For fans, av fans

FanForum er en nyhetsside og møteplass for alle fotballelskere, skrevet av de som kjenner laget best: supporterne.

Logg inn Bli medlem

Med i denne diskusjonen

Skribenter søkes
Ønsker du å skrive om laget ditt og dele lidenskapen med andre?
Fortell oss hvilket lag du kunne tenke deg å skrive om.