De lovende sisteårs juniorene Qendrim Lipoveci (19) Niklas Gunnarson (19) spilte for Odd II i 1-3-tapet for Flekkerøy, men ingen av dem har foreløpig fått tilbud om a-lagskontrakt.
Skiensgutten Lipoveci sier han trives veldig godt i Odd, og har fått gode indikasjoner på at det kan gå mot a-lagskontrakt.
- Jeg har hatt en god dialog med Fagermo hele veien, og fått gode tilbakemeldinger på det jeg har gjort denne sesongen, sier Lipoveci.
Men Lipoveci legger ikke skjul på at han gjerne vil ha fortgang.
- Sesongen går mot slutten, så det hadde vært fint om Odd snart kommer med noe konkret, forteller 19-åringen som var skuffet over resultatet i går kveld.
- Det var ingen god kamp. Vi var ikke aggressive nok, sier Lipoveci.
Niklas Gunnarson var blant Odds beste i gårsdagens 1-3-tap, men han stresser ikke med tanke på a-lagskontrakt.
- Jeg trives godt i Odd og vil være også være her når sesongen er slutt, men det er opp til Odd om jeg skal få a-lagskontrakt, sier Gunnarson.
Den tidligere Pors-spilleren retter heller fokus på spilletid i 2.divisjon.
- Det viktigste for meg er å spille regelmessig med andrelaget. Det er der jeg må vise meg fram, sier Gunnarson.
Kim Kvaalen er annen sisteårs junior som står uten kontrakt etter denne sesongen. Han måtte stå over gårsdagens kamp grunnet karantene.
- Jeg har ikke fått noen signaler på at det blir kontrakt, men jeg vil gjerne fortsette i Odd.
Blir det ikke kontrakt på Kvaalen, kan det gå mot studier.
- Jeg vurderer studier i Kristiansand, sier den tidligere Herkules-spilleren.
Odd 2 leverte ingen god forestilling mot serietoer Flekkerøy, med de tidligere Odd-spillerne Erik Haugen Aspaas og Sven Fredrik Stray på laget. 1. omgang var jevnspilt med få sjanser til begge lag. I 2. omgang tok Fløy initiativ fra start og tok fortjent ledelsen etter 68 minutter. Odd hadde lite å by på framover på banen, og i løpet av ti minutter puttet Fløy ytterligere to baller bak Thomassen i Odd-buret. På overtid fikk Odd et trøstemål signert Magnus Myklebust.
FanForum er en nyhetsside og møteplass for alle fotballelskere, skrevet av de som kjenner laget best: supporterne.