Branns nykommer Juninho har vist seg fra en god side på treningsfeltet den siste uken. Mot Viking fikk han sin A-lagsdebut, og brasilianeren understeker at han har mer å by på enn det vi fikk se mandag.
Juninho har allerede blitt involvert i Branns reservelag, men mandag kom den store sjansen han har ventet på. Debut for klubbens A-lag. Drøye 20 minutter før ordinær tid erstattet han Rudolph Austin i en hektisk fase av kampen. 18-åringen bidro med en del, men mener selv han har mer inne.
- Jeg skal innrømme at jeg var litt nervøs siden dette var min første kamp. Jeg hadde håpet å gjøre det litt bedre, men har troen på at jeg kan forbedre meg ved neste mulighet, har Juninho å fortelle til klubbens offisielle hjemmeside i forbindelse med A-lagsdebuten mot Viking.
Brann-trener Rune Skarsfjord mener brasilianeren er en langt større trussel i en posisjon lengre fremme på banen. - Juninho fikk et litt famlende innhopp, men det er urettferdig at han havner på kanten. Grunnen til at vi setter ham der er fordi Bakke var god. Juninho er først og fremst farlig når han kommer nærmere mål. Det er der han er ekstrem.
FanForum er en nyhetsside og møteplass for alle fotballelskere, skrevet av de som kjenner laget best: supporterne.