Kongsvinger står foran en av de viktigste kampene i Tippeligaen, mot Hønefoss. En spiller som definitivt er ute, er Carl Erik Torp som må stå over pga karantene. Edier Frejd, Roger Risholt, og Ørjan Berg Hansen. Conny Månsson og Kai Olav Ryen er også ute, men de er langtidsskadde.
Hvordan skal kampene mot Hønefoss gå? De har jo fått inn en Kjell Rune Sellin som forhåpentligvis skal putte en del mål nå. Itilleg har de en Güven på kanten som kan skåre mål. De har en Tuelo som kan både spille kant og spiss. Mame Niang er i slaget, vinner stort sett alt i luften, der får Hønefoss spillerne noe å slite med. Kim Holmen...? Det eneste han kan er å kaste innkast, noe som han iblandt gjør forferdelig. Vi kan også ta med at Paul Obiefule er ute for Hønefoss.
Selv er jeg jo Kongsvinger supporter, så jeg er bare fornøyd med 3 poeng i matchen mot Hønefoss. Hva tror dere? Vinner Kongsvinger, vinner Hønefoss? eller blir det uavgjort? Mitt tips: 3-1
FanForum er en nyhetsside og møteplass for alle fotballelskere, skrevet av de som kjenner laget best: supporterne.