Fredrik Gulsvik er trolig på full fart over fylkesgrensa til Sandefjord.
- Jeg kan bekrefte at vi er i en god dialog, sier Hans Erik Utne.
Hovedpersonen er heller ikke veldig snakkesalig, men røper at han skal til legesjekk i en eliteserieklubb onsdag etter torsdag.
Alt tyder på at det går mot enighet mellom Odd og Sandefjord og at unggutten i løpet av en dag eller to spiller for fotball for eliteseriens desidert svakeste lag.
Fredrik Gulsvik fikk ikke ny kontrakt med Odd etter at det den nåværende løper ut etter sesongen.
Klubben har tidligere anntydet at dersom Gulsvik forsvinner før sesongen er over så vil det åpne for en forsterkning.
Gulsvik til Sandefjord? Hadde jeg aldri trodd. Var sett på som et av Norges bedre talenter for noen år tilbake. Brann skal ha vært interessert for snart to år siden, men overgang til Sandefjord? Alt kan skje i fotball!
Gulsvik ble sett på som et meget stort talent, det er korrekt. Men det inntrykket jeg har av han, er at ikke holdningene hans er som de skal. Da blir også utviklingen der etter.
Når det gjelder en eventuell Sandefjord-overgang, tror jeg ikke det er et veldig lurt trekk. Sandefjord kommer til å rykke ned i år, det tror jeg alle som følger litt med på fotballen har fått med seg. En overgang til en god Adeccoklubb (FFK, Sogndal eller Bodø/Glimt) kunne kanskje vært noe. Personlig hadde jeg ikke hatt noe imot å se Gulsvik i Nybergsund, men det er omtrent like usannsynlig som at Ojo skal signere en ny Nybergsund-kontrakt.
Kim Ojo kan spille fotball i motsetning til Fredrik Gulsvik. Gulsvik er bare en lat sabb som kan bare skyte.. men når han treffer er det ikke dårlig akkurat som den suseren mot rbk. men kim ojo er mere stabil å jeg tror nok ojo først stikker innom tippeligaen før han drar videre i Europa ..
FanForum er en nyhetsside og møteplass for alle fotballelskere, skrevet av de som kjenner laget best: supporterne.