Vi er på utkikk etter skribenter til de fleste lag, som sitter på gode skriveferdigheter og et stort fotballhjerte.
Kribler det i fingrene etter å skrive? Føler du at du sitter på en innsikt og en entusiasme for laget som gjør at du kan tilføre siden noe nytt? Send i så fall en mail til fredrik@fanforum.no og skriv
Hei, jeg lagde ny bruker i og med at jeg var misfornøyd med brukernavnet mitt "28legend". Har tenkt litt over saken og vil heller følge Tottenham. Artikkel kommer snarest på mail...
Godset!
Og Man United :)
@GamleGress send en søknad til fredrik@fanforum.no! Flott hvis du kan legge ved en testartikkel. Velg et tema og skriv en passe lang sak så vi får et godt inntrykk av Godset-forståelsen og skriveferdighetene dine.
den er grei, takk skal dere ha :)
Hereford United
Godt å se at det er bra med pågang!
@Mathisen, @raknes og @EdgarStreet: Send inn en søknad til fredrik@fanforum.no med en testartikkel for laget dere er mest interessert i å skrive for (3-5 paragrafer om en aktuell nyhet; alternativt en "før kampen"-sak til neste kamp).
@eBredeli supert, kan du sende en testartikkel til fredrik@fanforum.no så tar vi det derfra?
Jeg vil skrive om Reading FC!!!
Jeg vil skrive om Reading FC!!!
Sorry for at det kom flere ganger!
Er Reading FC ledig?
FanForum er en nyhetsside og møteplass for alle fotballelskere, skrevet av de som kjenner laget best: supporterne.