Manchester United med 3 kjøp denne sesongen til nå. Phil Jones, Ashley Young og David De Gea, og det ser fortsatt ikke ut som om Manchester United er ferdige helt på overgangsvinduet. Nå leste jeg i går kveld at Nasri og Sneijder nesten var i klubben via TV2 Sporten.
David De Gea som er erstatteren til Edwin Van der Sar. Nå er det David De Gea som står bak og skal redde Manchester United når motstanderne kommer til angrep og skudd. Det skal bli gøy og se hvordan David De Gea vil prestere visst han får spilletid i første Premier League kamp som er mot West Bromwich borte.
Ashley Young: En stjernespiller fra Aston Villa som kommer til å gjøre det bra i klubben, kanskje ikke etter de første rundene? Joda. Helt sikkert! Jeg håper han vil få spilletid, så kan Ferguson se om han passer inn i klubben. Kanskje også de får spilletid mot Manchester City i kampen om skjoldet i Community Shield finalen mot erkerival Manchester City.
Phil Jones fra Blackburn, jeg har ikke følgt med på denne spilleren så mye. Men jeg har hørt rundt meg at han er god. Det skal bli spennendes og se om han passer inn i Manchester United nå i disse første rundene av Premier League sesongen visst han får spilletid, eller om det skal nesten være likt som med Michael Owen, det tror jeg neppe! Jeg tror denne spilleren vil spille bra i Manchester United, men det skal bli en gøy sak å følge med på da han skal få spilletid av Ferguson.
Om Nasri og Sneijder kommer til klubben? Nasri og Sneijder har vært flere ganger på overgangsryktene til United der jeg har lest. Så det kan være. Jeg tror nok Sneijder kommer først, i så fall om begge kommer til klubben eller bare en. Jeg har også hørt at Wenger ikke vil selge Nasri til tittelrival Manchester United. Kanskje det vil bli en overgang alikevel? Om dere enda ikke har lest dette på TV2 Sporten er det bare til og kopiere og lime inn denne urlen i nettleseren, eller visst det blir en link så kan dere jo bare trykke; http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/-manchester-united-kjoeper-baade-nasri-og-sneijder-3534908.html ...
FanForum er en nyhetsside og møteplass for alle fotballelskere, skrevet av de som kjenner laget best: supporterne.