Ja, da er det klart for semifinale i FA Cupen, kampen spilles direkte på Wembley Stadium fra kl. 18.15 og om du ikke skal på stadion og se kampen kan du gå på Viasat Fotball/Sport HD og se kampen. Jeg skal vertfall se denne kampen. Jeg gleder meg til denne kampen for og se hvem fra Manchester som kommer med videre til finalen.
Jeg tipper denne kampen blir en jevn og spennendes kamp med mange muligheter til begge lag, men jeg tror nok og håper at Manchester United vinner denne kampen 1-0 eller mer. Sist møte mellom disse laga her var på Old Trafford da Manchester United vant 2-1, Rooney med et fantastisk brassespark og Nani som kom seg fri når Rooney headet ballen til Giggs, og Giggs sentret til Nani. Citys mål kom via Silva og inn i mål.
Diskuter hva du tror skjer denne kampen og hva resultatet blir denne kampen, om det er nødvendig med ekstraomganger eller straffespark konkurranse. DISKUTER HER. ;)
FanForum er en nyhetsside og møteplass for alle fotballelskere, skrevet av de som kjenner laget best: supporterne.